
یادمه قدیم ترها وقتی به یه مجموعه آهنگ جدید میرسیدیم یکیش را نیت میکردیم متناسب با شرایطموجود! حالا هم میخوام اینکار رابکنم 23 بار جلو! ا 2 3 و: من زمین خوردم تو بالاتر بری تا همه دنیا تورا صدا کنن رو ترازوپهلوون نمیشه ساخت.... ........................ هوا نیمه ابری پست بعدی کنار ساحل... xa0...
ادامه مطلب